Be Invisible


Hai. Welcome to my pink + blue blog. Feel delightful to read something about me. Or you want to see my stuff? Read the story back here :)



PUT YOUR GOOGLE FRIEND CONNECT CODES


100% Copyright by UR NAME HERE
Powered by Blogger.
starhill ^_^

arini aku pegi starhill . mandi2 . best sgd . lg2 mse main gelongsor kat situ . langgar2 jer orang kat tepi yg gatal2 nak mengacau orang main gelongsor tuh . yang paling2 best nyer mse naik gelongsor , ad org puji . die cakap "tengok budak tu , pandai , tak langgar tebing tu pon " . haha . orang lain semua tersekat2 . aku jer yang "lek" . haha . yang paling geram psl budak2 lelaki yg mengacau orang main gelongsor tu lha . kat gelongsor tu kan ada air , budak tu pegi letak kaki kat situ n terpercik airnye kat muke aku . haisy .. saba je la .. kedua ,budak gemuk ni , tu la yg tergeram sekali . die berdiri kat depan aku , pastu mse dah nak dekat tu baru die pegi . nak je sound die . tapi , cam segan la pulak .. sbb ade orang kan ,, ketiga , 3 orang budak lelaki halang aku pakai kaki , mase dah nak dekat baru naikkan kaki die . apa perasaan korang agaknya bila benda ni berlaku pada korang..? mesti marah kan ? nakal bebeno budak2 ni .  yang aku puas hati yang mase first skali aku naik gelongsor tu . semue budak2 kat tepi tu aku langgar . lagi2 sorang budak ni , gatal2 sgd nak turun kat gelongsor , last2 kene langgar dengan aku . terjatuh ke belakang , hahaha ~ btw , best mandi2 kat situ , cme geram psl hal kat gelongsor tu je ..=